piątek, 10 czerwca 2016

Informacyjnie.


Cześć kochani!
Cóż, niestety to nie jest kolejny rozdział, a wręcz niezbyt miła (bynajmniej dla mnie) informacja. Otóż z powodu nawału nauki jestem zmuszona na najbliższe dwa tygodnie "zawiesić" bloga. Oczywiście, nie żeby od razu na zawsze, po prostu jestem daleka od ukończenia rozdziału, a nie chciałabym Was tutaj zwodzić. Po 24.06 możecie się mnie spodziewać i na bank wtedy popędzimy z rozdziałami - obiecuję :) 
Mnie również strasznie brakuje pisania i miałam nikłą nadzieję, że uda mi się pogodzić sesję z opowiadaniem, ale niestety - poległam :c 
Nie da się jednak na wyczerpanych bateriach stworzyć czegoś co by miało ręce i nogi, a po nocach śni mi się jedynie sen także no.. nie jest kolorowo xD
Mam nadzieję, że mnie nie porzucicie, nie opuścicie i będziecie cierpliwie czekać na ciąg dalszy, który pojawi się na pewno! 
Jeśli jakimś cudownym zrządzeniem losu uda mi się ukończyć rozdział wcześniej to od razu go zamieszczę, a gdyby ktoś chciał być informowany na bieżąco to proszę o pozostawienie e-maila w komentarzu i od razu wyślę sówkę z wiadomością. :3
To samo tyczy się Panaceum. :(

To nie jest pożegnanie także mówię Wam do zobaczenia i trzymajcie za mnie kciuki żebym to ja pokonała egzaminy a nie odwrotnie! :D
Przesyłam mnóstwo uścisków, pozdrowień i wyrazów miłości! <3

26 komentarzy:

  1. Ah, widzę podjęłaś drastyczne środki xD. Kto jak kto, ale ja będę czekała.
    Ps. IsnessHoover@gmail.com ------> Możesz mnie powiadamiać XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za maila, bo nie wiem jakbym się potem skontaktowała z Tobą... *.* xD

      Usuń
    2. No widzisz ja też nie wiem. I to wcale nie tak, że spamujemy sobie codziennie wiadomościami.. niee. Cóż za irracjonalny pomysł XD

      Usuń
    3. Nie skądże.. Ale PS odpisuj szybciej, bo się nudzę

      Usuń
    4. Dobrze, już dobrze Miona <3, ale ciii. Nikt nic nie wie XD

      Usuń
    5. My się w ogóle znamy, że tak na Ty przeszłaś? Wypraszam sobie.

      Usuń
    6. Ależ nie znam pani! Jak pani śmie sobie wypraszać!

      Usuń
    7. Hahahha. :D ♥ Wy! Aktorki! :D A co tu się dzieje? :D

      Usuń
    8. Ło matko, Fox ewoluowała!

      Usuń
    9. Teraz już Lisiasta. ;D

      Usuń
    10. Ojej *O* Lisek wszedł na wyższy poziom

      Usuń
    11. Da da da! Fox Potterhead has evolved into Lisiasta! Congratulations pokemon hunter! xD

      Usuń
  2. Będę czekać na nowy rozdział :)))
    Powodzenia na egzaminach!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziemy czekać i powodzenia na egzaminach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochane jesteście :3 Obiecuję, że po się nie zawiedziecie!
      Dzięki <3

      Usuń
  4. W sumie coś tak myślałam, że będziesz zmuszona zawiesić, ale będę czekać. ;) Gdy wrócisz chyba zdążę coś naskrobać do Srebrnego Kota więc ten.. Aha i nowszy projekt zwie się ,,Rysie Oczy" ;). Więcej dowiesz się, kiedy pojawi się prolog. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, będę Cię śledzić na bieżąco także jak tylko coś napiszesz to zaraz to dorwe! :3
      Uuuu, nie mogę się doczekać!
      Ja też mam już nowy zalążek w głowie i jak tylko skończę z tym to podejrzewam, że w lipcu zacznę kolejne aczkolwiek to juž nie będzie Sevmione tylko moje autorskie wypociny :D

      Usuń
    2. Spokojnie, będę Cię śledzić na bieżąco także jak tylko coś napiszesz to zaraz to dorwe! :3
      Uuuu, nie mogę się doczekać!
      Ja też mam już nowy zalążek w głowie i jak tylko skończę z tym to podejrzewam, że w lipcu zacznę kolejne aczkolwiek to juž nie będzie Sevmione tylko moje autorskie wypociny :D

      Usuń
    3. Huhu. No to raczej będzie się działo. :D Mam zamiar pisać coś z dala od potterowskiego, gdyż będzie się to działo w rzeczywistości, ale troszeczkę później niż teraz. 2139 coś koło. ;)

      Usuń
    4. Moje też będzie spoza potterowskiej tematyki ale oczywiście fantasy *.*
      Och, to jak tylko zaczniesz to poproszę link!

      Usuń
  5. Powodzenia na sesji :-)
    A na rozdział będę czekać
    PS. wiem co znaczy nie mieć czasu na nic poza nauką, nawet na sen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... Dobrze, że ktoś to rozumie, ach <3
      Za dwa dni pierwszy egzamin, a ja jestem w takiej dupie, że o śnie to ja sobie pomarzę xD

      Usuń
    2. To i tak dobrze... Ja mam jutro i dziś w ogóle spać raczej nie pójdę. A oczywiście nic nie umiem na jutro xD

      Usuń
    3. Hahahaha znany stan, znany xD Ja tam mam jutro i we wtorek zajęcia jeszcze, haha XD Ach, a potem 4 egzaminy przede mną!

      Usuń
  6. Będę czekać ☺
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń